- Kompetencer -

Service

Hos Azero mener vi, at service er et af de vigtigste argumenter når et firma vælger at placere noget så vigtigt som for eksempel hjemmeside, e-mail og intra/extranet hos en hostingudbyder.

Det skal naturligvis være muligt at komme i kontakt med udbyderen når man har brug for det og få den betjening man har behov for. Fælles for alle vores kunder er derfor muligheden for at ringe eller skrive til os og få et hurtigt og kompetent svar, indenfor rimelig tid fra forespørgsel.

Vores egen udviklingsafdeling sørger for løbende at udvikle de interne og eksterne systemer, så fleksible løsninger er en selvfølge hvis vores standardløsninger ikke opfylder behovet.

Overvejer I at gøre brug af en vores datacenter lokationer til jeres egen virksomhed, for eksempel til at varetage hosting eller overvågning, er det desuden muligt at indgå forskellige partneraftaler, der giver mulighed for at videresælge Azeros ydelser.

I vores daglige arbejde følger vi principperne i ITIL og kriterierne ifølge ISO/IEC 27001 Information Security Management System, der præger alle processer, procedurer, beredskabsplaner og it-politikker i vores virksomhed, hvilket skærper os til at efterleve den højeste og mest anerkendte internationale standard indenfor it-sikkerhed.

Læs mere om ISO/IEC 27001 ISMS.

Stabilitet

Stabile servere er grundlaget for professionel webhosting.

I vores datacenter lokationer overvåges alle servere døgnet og året rundt, udover at en erfaren driftstekniker er altid på vagt hvis noget skulle fejle - hvad enten det drejer sig om software eller hardware.

Kunder med egen managed server placeret i Azeros datacenter er også omfattet af dette - uden meromkostning.

Alle kunder placeres på stabile kvalitetsservere og der er naturligvis strømbackup (UPS) til korte strømudfald, flere generatorer der overtager ved længere strømudfald og redundante internetlinjer der sikrer maksimal oppetid i netværket.

Er det den optimale stabilitet I søger, kan vi sågar placere jeres servere i flere forskellige geografisk adskilte datacentre.

Alt dette giver jer et ekstra niveau af driftsstabilitet og gør at I kan sove roligt om natten.

Sikkerhed

Sikkerhed er noget der skal tages stilling til. Azero har derfor indført et sikkerhedsreglement, der sikrer Azeros kunder det højeste sikkerhedsniveau.

Fysisk

Certificeret af KPMG

Datacenteret er sikret og certificeret af KPMG efter ISO 17799 Code of Practise for Information Security Management, hvilket blandt andet indebærer døgnbevogtning af vagtpersonale.

Personligt

Vores driftspersonale, der naturligvis alle har ren straffeattest, uddannes løbende indenfor de nyeste teknologiske udviklinger indenfor sikkerhed og virusudvikling. Vores kunder kan derfor have deres services i funktion hos os, vel vidende at vi reagerer med rettidig omhu ved potentielle sikkerhedsproblemer.

Software

Verified by VISA

Vi overvåger og installerer naturligvis løbende sikkerhedspatches og sikkerhedsskanner selv serverne, for at finde eventuelle sikkerhedshuller eller problemer og er certificeret af VISA Europa.

Der køres naturligvis antivirus og udvalgte systemer bliver også sikkerhedsskannet og sikkerhedstjekket af sikkerhedskonsulenter fra Fort Consult - for igen at validere sikkerheden.

Referencer

crossfit

"Team CrossFit Copenhagen takker for støtten fra Azero i vores kamp for at nå til CrossFit Games (VM) i Californien i Juli."

Nikolaj Rønnow

2015-01-19T11:02:53+00:00

Nikolaj Rønnow

crossfit
"Team CrossFit Copenhagen takker for støtten fra Azero i vores kamp for at nå til CrossFit Games (VM) i Californien i Juli."
eyeforimage

Azero has been Eye for Image's ISP from the very beginning. It's reassuring to know that they not only have a great array of products, but that we can always get relevant and timely information from their professional support team, by just picking up the phone and talking to someone.

Matt Coyle, Technical Copywriter / Eye for Image ApS

2015-01-20T03:47:24+00:00

Matt Coyle, Technical Copywriter / Eye for Image ApS

eyeforimage
Azero has been Eye for Image's ISP from the very beginning. It's reassuring to know that they not only have a great array of products, but that we can always get relevant and timely information from their professional support team, by just picking up the phone and talking to someone.

Kontakt Azero

Firmainformationer

Azero ApS
Stægers Alle 9A
2000 Frederiksberg
CVR: 36 96 60 41
VAT: DK28101759
KOB: 1191353

Telefon

Telefon: 38 19 50 17
 

Normal telefontid

Man-tor: 9:30-12:00 og 13:00-15:30
Fredag: 9:30-12:00 og 13:00-14:00