- Hændelser -

På denne side finder du information omkring driften af serverne hos Azero, altså eventuelle driftsforstyrrelser og uregelmæssigheder.

Søg domæne

Her kan du finde ud af hvilke servere dit domænenavn er tilknyttet.

 

Hændelser
Prio. Start Slut Server(e) Servertype Hændelse
 04-05-2016 12:25 04-05-2016 13:25 Eina Serverikon IMAP utilgængelig, der arbejdes på at løse problemet.
 20-04-2016 14:16 21-04-2016 14:00 Webmail Serverikon Server utilgængelig i perioden. Der arbejdes på at løse problemet.
 21-04-2016 09:53 21-04-2016 13:15 Stor del kan ikke modtage mails Serverikon Der arbejdes på at løse problemet. En af vores mail-gateways løb tør for plads og derfor kunne der ikke sendes mails til jeres indbakker. De manglende mails mellem 01:00 - 13:15 skulle gerne komme til jer i dag. Vi undsylder de ulejlighedder det måtte ha' medført.
 13-04-2016 10:56 13-04-2016 14:30 Nova Serverikon Server utilgængelig i perioden. Der arbejdes på at løse problemet.
 31-03-2016 16:00 31-03-2016 19:08 Xina Serverikon Server utilgængelig i perioden. Der arbejdes på at løse problemet.
 27-03-2016 20:43 27-03-2016 21:13 Xina Serverikon Server utilgængelig i perioden. Der arbejdes på at løse problemet.
 22-03-2016 14:14 22-03-2016 14:24 Nova Serverikon Server utilgængelig i perioden. Der arbejdes på at løse problemet.
 21-03-2016 08:09 21-03-2016 08:15 Helga Serverikon Server genstartet.
 20-03-2016 21:01 20-03-2016 21:13 Xina Serverikon Server utilgængelig i perioden. Der arbejdes på at løse problemet.
 14-03-2016 08:00 14-03-2016 12:10 Josephine, xina Serverikon Server utilgængelig i perioden. Der arbejdes på at løse problemet.
 14-03-2016 08:00 14-03-2016 10:27 Xina.andersenit.dk Serverikon Server utilgængelig i perioden. Der arbejdes på at løse problemet.
 06-03-2016 06:30 06-03-2016 15:40 Jeanet Serverikon Server utilgængelig i perioden. Der arbejdes på at løse problemet.
 26-02-2016 21:00 26-02-2016 21:30 Asal Serverikon Server utilgængelig i perioden. Der arbejdes på at løse problemet.
 17-02-2016 16:00 17-02-2016 16:10 Kari Serverikon Server genstartet.
 04-02-2016 01:00 04-02-2016 04:00 Service vindue Serverikon Service vindue i et af vores data centre kan medføre korte afbrydelser af alle services.
 02-02-2016 20:38 02-02-2016 20:51 Asal Serverikon Server utilgængelig i perioden. Der arbejdes på at løse problemet.
 01-02-2016 09:26 01-02-2016 09:28 Snefrid Serverikon Server genstartet på grund af opdatering.
 25-01-2016 22:31 26-01-2016 09:39 Xina Serverikon Server utilgængelig i perioden. Der arbejdes på at løse problemet.
 25-01-2016 22:27 25-01-2016 22:27 Xina Serverikon Server genstartet.
 17-01-2016 15:56 18-01-2016 15:56 Alma Serverikon Server utilgængelig i perioden. Der arbejdes på at løse problemet.
 13-01-2016 09:14 13-01-2016 09:20 Helga Serverikon Server genstartet pga. opgradering.
 11-01-2016 07:53 11-01-2016 08:00 Bina Serverikon Server genstartet.
 07-01-2016 11:22 07-01-2016 11:25 Snefrid Serverikon Server genstartet.
 23-12-2015 14:04 23-12-2015 14:20 Nova Serverikon Server utilgængelig i perioden. Der arbejdes på at løse problemet.
 21-12-2015 09:41 21-12-2015 09:55 Helga Serverikon Server genstartet.
Serverikoner
Ikon Titel
Serverikon Microsoft Windows webserver
Serverikon Unix webserver
Serverikon Microsoft Frontpage webserver (UNIX/Windows)
Serverikon Microsoft .NET webserver
Serverikon Microsoft SQL server
Serverikon MySQL server
Serverikon PostgreSQL server
Serverikon Statistik server
Serverikon Telefon server
Serverikon Mail server/cluster
Serverikon FTP server
Serverikon Uspecificeret server type
Serverikon Navneserver
Statusikoner
Ikon Forklaring
 

Logning - af en ubetydelig hændelse, der ingen påvirkning har på driften.

For eksempel en genstart af den ene maskine i et cluster eller 1 ud af 2 navneservere.

 

Information - om en hændelse vi ikke mener burde skabe nævneværdige gener.

For eksempel en planlagt opdatering af software. Disse foretages så vidt muligt om natten " "hvor der er færrest brugere på vores systemer eller i dagtimer hvis de ikke påvirker serverens drift.

 

Advarsel - om en hændelse som kan skabe problemer, men dog ikke er en krise.

For eksempel en genstart af en maskine i dagtimerne eller en større opdatering der muligvis kan ødelægge " "eksisterende software.

 

Fejl - en kritisk hændelse, som øjeblikkeligt får topprioritet alle døgnets 24 timer.

For eksempel et RAID-system der bryder ned, med deraf følgende servergendannelse udfra backup.

Referencer

crossfit

"Team CrossFit Copenhagen takker for støtten fra Azero i vores kamp for at nå til CrossFit Games (VM) i Californien i Juli."

Nikolaj Rønnow

2015-01-19T11:02:53+00:00

Nikolaj Rønnow

crossfit
"Team CrossFit Copenhagen takker for støtten fra Azero i vores kamp for at nå til CrossFit Games (VM) i Californien i Juli."
msf

"Det er med stor glæde at Læger uden Grænser (MSF) hjemmeside (www.msf.dk) kan blive hostet hos en professionel web-udbyder som Azero. Der er vigtigt for os som humanitær organisation, at folk og virksomheder tilbyder at støtte os med det de er gode til, således at vi får en driftsikker hjemmeside uden at skulle bruge støttepenge på det. På den måde kan vi redde endnu flere menneskeliv - tak for det."

Michael G. Nielsen, Informationschef / Læger uden Grænser (MSF)

2015-01-19T11:02:53+00:00

Michael G. Nielsen, Informationschef / Læger uden Grænser (MSF)

msf
"Det er med stor glæde at Læger uden Grænser (MSF) hjemmeside (www.msf.dk) kan blive hostet hos en professionel web-udbyder som Azero""
eyeforimage

Azero has been Eye for Image's ISP from the very beginning. It's reassuring to know that they not only have a great array of products, but that we can always get relevant and timely information from their professional support team, by just picking up the phone and talking to someone.

Matt Coyle, Technical Copywriter / Eye for Image ApS

2015-01-20T03:47:24+00:00

Matt Coyle, Technical Copywriter / Eye for Image ApS

eyeforimage
Azero has been Eye for Image's ISP from the very beginning. It's reassuring to know that they not only have a great array of products, but that we can always get relevant and timely information from their professional support team, by just picking up the phone and talking to someone.

Kontakt Azero

Firmainformationer

Azero ApS
Stægers Alle 9A
2000 Frederiksberg
CVR: 28 10 17 59
VAT: DK28101759
KOB: 1191353

Telefon

Salg: 70 23 00 17
Support: 38 19 50 17
 

Normal telefontid

Man-tor: 9.30-16.00
Fredag: 9.30-14.00